sobota, 8 kwietnia 2017

Fotoksiążka od Saal Digital Polska

Uwielbiam robić zdjęcia, mam ich naprawdę bardzo dużo. W większości są to zdjęcia moich dzieci. Robię je nacodzień,nie tylko podczas różnych uroczystości czy wydarzeń z życia.



Postanowiłam wybrać te , które lubię najbardziej i stworzyć z nich fotoksiążkę. Jest to piękna pamiątka na lata. Skorzystałam z usług firmy Saal-Digital Polska . Zrobienie projektu było bardzo proste. Już kolejnego dnia po jego wysłaniu otrzymałam informację , że jest już w drodze. Wybrałam ksiazkę o wymiarach 19×19, z  26 błyszczącymi stronami oraz z watowaną okładką. Strony są grube co zapobiega niszczeniu podczas Fotoksiążka jest świetnie wykonana,naprawdę nie zauważyłam żadnych niedociągnięć.








Szczerze polecam ją każdemu kto chce sobie sprawić taką pamiątkę. Byłaby też idealnym prezentem dla bliskiej osoby.





14 komentarzy:

  1. Piękne są takie pamiątki !* tez właśnie jesteśmy w trakcie tworzenia czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Z chęcią zapoznam się że strona, ponieważ już od jakiegoś czasu mam chęć na tak fotoksiazke to świetna alternatywa dla standardowych albumów.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też testowalam! Książka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Również testowałam. Uważam że jest to super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wreszcie muszę się zdecydować na fotoksiazke.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie chwilę są piękne i godne uwiecznienia!super pamiątka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna jest ta pamiątka mam taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również zdecydowałam się na taką pamiątkę. fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym mieć taką fotoksiążkę! Zwykłe albumy też mają swój urok, ale dla mnie ta opcja to rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekna fotoksiążka, ja czekam na swoje od Printu, ale to sami do mnie napisali :)
    Miałam mega problem w wybraniu zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka fotoksiążka to swietna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowna pamiątka na lata 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jaka on jest ładna, ja to jeszcze mam zwykły album. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie to wygląda i na pewno jest ciekawsze od albumu ze zdjęciami ) Chętnie podkradnę pomysł i zrobię taką książkę na prezent dla babci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszego pisania :)

Facebook

Jestem również tutaj

zBLOGowani.pl