piątek, 17 lutego 2017

Kaszki gryczane Nestlè

Tym razem dostaliśmy do przetestowania kaszki gryczane od Nestlé. Paczka zawierała opakowanie mlecznej kaszki gryczanej i kaszki gryczanej ze śliwką. Przeznaczone są dla dzieci powyżej 6 miesiąca życia.


Wyprodukowane zostały na bazie nasion gryki. Dla nas to nowość i szczerze mówiąc początkowo obawiałam się czy będą smakowały moim dzieciom. Do tej pory jadały kaszki owocowe. Sama też byłam ciekawa jak smakują. Okazały się delikatne w smaku. Pierwszy raz podałam kaszkę na śniadanie i odrazu córka z synkiem zjedli całe miseczki.  Było widać, że im smakuje. Zajadali z takim samym smakiem jak kaszkę owocową. Mi bardziej przypadła do gustu mleczna kaszka gryczana.


Nasiona gryki są cennym źródłem ważnych składników mineralnych takich jak żelazo i cynk. Jedna porcja dostarcza 50% dziennego zapotrzebowania na żelazo a jego wchłanianie wspiera witamina C. Kaszka Nestlé jest to pyszny i pełnowartościowy posiłek dla każdego dziecka. Dodatkowym plusem jest łatwość przygotowania, wystarczy dodać wodę lub mleko. Ma gładką konsystencję i sami możemy kontrolować jej gęstość.






10 komentarzy:

  1. Myślałam, że mój synek nie polubi tych kaszek ale on potrafi się nimi zajadać aż, tak mu smakują :) Super wpis !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim dzieciaczkom też posmakowała,nie sądziłam, że aż tak bardzo. Buziaki 😘

      Usuń
  2. sama bym taką kaszkę zjadła :D przy kolejnych zakupach wrzucę do koszyka i stestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo widzę coś czego moja mała zołza jeszcze nie jadła :D Muszę je znaleźć. Osobiście uwielbiam kaszkę gryczaną

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo moja maja często je kaszki !

    OdpowiedzUsuń
  5. moja do dzisiaj kasze pije, ale do spania . i mleczna-ryzowa. tych nie jadłysmy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja młodsza, mimo, że ma już prawie 4 latka, to nadal je kaszki Nestle bo je po prostu uwielbia, nawet jej dosypuję do mleka na noc ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mojemu maluchowi bardzo smakują, zwłaszcza ta ze sliwkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kuzynka bardzo je lubiła:)
    Fajny blog: )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszego pisania :)

Facebook

Jestem również tutaj

zBLOGowani.pl