środa, 1 listopada 2017

Trusted Cosmetics i szlachetny demakijaż

Jakiś czas temu otrzymałam w prezencie paczuszkę z kosmetykami od Trusted Cosmetics. Myślę, że większość z was już ten portal a kto jeszcze nie zapraszam do jego odwiedzenia. Dzisiejszy wpis zacznę od kosetyku,który spodobał mi się najbardziej a jest to oliwka do demakijażu Dr. Belter. 

 Opis produktu :

Jej cudowna oleista formuła rozpuszczalna w wodzie sprawia, że zmyje najmocniejszy makijaż pozostawiając skórę idealnie czystą, i gładką. Zawiera oleje organiczne tj. olej abisyński, olej z awokado czy z pestek Chia, nawilżające Belisomy Aqua (liposomy). Ma niezwykły zapach, jest bardzo wydajna (2 pompki do demakijażu twarzy i szyi), a jej pojemność to aż 200ml. Przy długotrwałym stosowaniu odżywia rzęsy. Po umyciu skóra jest idealnie odświeżona, oczyszczona i miękka w dotyku. Nie wysusza, hroni naturalny płaszcz ochronny skóry, a w dodatku nie zawiera konserwantów i jest w 100% WEGAŃSKA. Czy można wymarzyć sobie lepszy produkt do demakijażu?

Wskazówka: Nanieś oliwkę na skórę, zrób 3 minutowy masaż i zmyj dużą ilością wody.


Moja opinia :

Doskonały tej pory nie przemawiały do mnie oliwki. Nawet latem starałam się ich unikać. Oliwka Dr Belter zrobiła na mnie wrażenie.  Mogłabym o niej pisać i pisać ale do rzeczy. Oczyszcza,wygładza i pozostawia nawilżoną skórę na długo. Usuwa makijaż bez zarzutu. Nie wywołuje podrażnień a wręcz przeciwnie łagodzi. Zapobiega zanieszczyszczeniom oraz wzmaga procesy regeneracji. Po kilku tygodniach używania moja skóra ma zdecydowanie zdrowszy wygląd. Warto też zwrócić uwagę na jej skład.  Kosmetyki Dr. Belter są używane w gabinetach kosmetycznych. Jej aktualna promocyjna cena to 99 złotych / 200 ml 



Opis produktu :

Profesjonalny koncentrat redukujący każdy rodzaj cellulitu i przyspieszający spalanie komórek tłuszczowych w skórze. Niweluje utrwalony i wyraźnie widoczny w postaci grudek cellulit lipidowy (tłuszczowy), natomiast zawarte w nim składniki drenujące skórę zmniejszają obrzękowy cellulit wodny. Dzięki aktywnie działającym ekstraktom wyszczuplającym, usprawnia proces lipolizy w komórkach i nie dopuszcza do tworzenia nowych skupisk tłuszczu. Pozostawia skórę miękką i wyraźnie wygładzoną.


Moja opinia :

Koncentrat stosuje dwa tygodnie. Po ich upływie nie zauważyłam większych efektów. Być może gdybym połączyła jego stosowanie z dietą oraz wysiłkiem fizycznym efekty byłyby bardziej zauważalne. Wiadomo, nic nie przychodzi samo :)

Opis produktu : 

Nowość! Łagodny produkt typu 2w1, łączący zalety płynu micelarnego i toniku. Delikatnie, ale skutecznie usuwa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia, a niskie pH zapewnia skórze równowagę.

Ekstrakt z kwiatów czarnego bzu, zawierający m.in. rutynę i witaminę C, chroni kruche naczynka włosowate, działa antyoksydacyjnie, a w połączeniu z pozostałymi składnikami lipidowymi (skwalanolej ze słodkich migdałów) zwiększa poziom nawilżenia w skórze. Dodatek kwasu migdałowego pobudza komórki skóry do szybszej regeneracji, ujednolica koloryt i spłyca drobne zmarszczki.
Pojemność: 200 ml.
Termin ważności: 18 miesięcy od daty produkcji, 3 miesiące od momentu otwarcia.
INCI: Aqua, Glycerin, Decyl Glucoside, Propanediol, Sambucus Nigra Flower Extract, Squalane, Prunus Amydgalus Dulcis Oil, Pantenol, Mandelic Acid, Cocamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Parfum.


Moja opinia :
Firmę Vianek oraz ich produkty znam i lubię  od dawna. Zaraziła mnie nimi moja siostra :)
Płyn świetnie usuwa makijaż ( nawet ten mocniejszy ) oraz zanieszczyszczenia. Odświeża.Nie podrażnia. Dodatkowo w jego składzie jest ekstrakt z czarnego bzu, który zawiera witaminę C oraz rutynę. Wpływa to bardzo korzystnie na stan moich popękanych naczynek.

Opis produktu :
Jeżeli martwi Cię szara, zmęczona, odwodniona skóra i marzysz o gładkiej, idealnie pięknej cerze, możesz zaufać działaniu Hydro-Kremu dla cery zmęczonej i pozbawionej blasku Soraya IDEAL BEAUTY. Hydro-Kremy Soraya IDEAL BEAUTY zawierają 80% wody w każdym słoiczku, co nadaje im wyjątkowo lekką, żelową konsystencję i sprawia, ze błyskawicznie się wchłaniają i nie pozostawiają tłustej, lepkiej powłoki na skórze. Dlatego stanowią idealna pielęgnację pod makijaż. Unikalna formuła Hydro-Kremów zatrzymuje wodę w skórze do 6 godzin, gwarantując efekt miękkiej i gładkiej skóry na dłużej. HYDRO BLOCK COMPLEX z kwasem hialuronowym natychmiast nawilża i wygładza, dzięki czemu Twoja cera już od pierwszego użycia wygląda atrakcyjniej. Ekstrakt z grejpfruta wraz z rozświetlającymi drobinkami, pobudzają skórę, delikatnie ją rozświetlając. Nasz Hydro-Krem szybko zwiększa nawilżenie skóry – średnio o 40%, dodatkowo energetyczny zapach daje przyjemny efekt pobudzającej maseczki. Efekty widoczne już od pierwszego użycia: daje uczucie przyjemnego odświeżenia, subtelnie rozświetla,cera staje się miękka i gładka. Efekty regularnego stosowania*: wyraźnie poprawia się komfort i wygląd skóry, cera jest bardziej wypoczęta i świeża, skóra staje się miękka i wygładzona. *4 tygodnie
sKŁAD :
Aqua, Caprylyl Methicone, Glycerin, PEG-12 Dimethicone/PPG-20 Crosspolymer, Dimethicone, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Propanediol, Niacinamide, Panthenol, Allantoin, Biosaccharide Gum-1, Citrus Grandis Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Caprylyl Glycol, Mica, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Silica, BHT, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, Parfum, CI 77891, CI 16255, CI 19140.



Moja opinia :

Niestety kremu nawet nie otwierałam. Kilka miesięcy wcześniej dostałam taki krem w prezencie i wywołał u mnie reakcje alergiczną, moja twarz była po nim zaczerwieniona. Po jednym użyciu wylądował w koszu. Tym razem wolałam nie ryzykować. Nie pokażę wam też jak wygląda jego opakowanie, podczas robienia zdjęć popsuł mi się aparat. Jestem załamana bo to jednak spory wydatek

Opis produktu :
Puder Transparentny IDALIQ – dopasowuje się do koloru skóry, idealnie matuje i utrwala makijaż. Nie posiada właściwości kryjących. Nie zawiera parabenów. 15g




Moja opinia:
Puder jest firmy Mariza. Pierwszy raz mam styczność z tą firmą. Puder dobrze dopasowuje się do wcześniej nałożonego makijażu. Matuje, przedłuża trwałość makijażu oraz nie podrażnia. Niestety nie pokażę wam jak wygląda w środku ponieważ spadł mi i pech chciał , że się rozwalił.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszego pisania :)

Facebook

Jestem również tutaj

zBLOGowani.pl