wtorek, 6 czerwca 2017

Woski od Candle Online - Yankee Candle kolekcja Viva Havana 2017

Hej ! Dziś mam dla was recenzję wosków zapachowych od Candle Online . Słyszałam o nich wiele dobrego więc z chęcią zabrałam się za testowanie.



Do przetestowania dostałam cztery woski :

1. Viva Havana



Wosk o zapachu korzennych przypraw , drzewach sandałowego i słodkiej wanillii . Kategoria fresh

2. Cuban Mohito


Wosk o zapachu orzeźwiającej mieszanki cukru, mięty i limonki. Kategoria Food&Spice

3. Tobacco Flower


 Wosk o zapachu kwitnących kwiatów tytoniu. Kategoria Floral

4. Delicious Guava



Wosk o zapachu pysznej i dojrzałej guawy połączonej ze słodyczą tropikalnych owoców. Kategoria fruit

Bardzo lubię woski zapachowe, w całym domu unosi się piękny zapach. Niestrty niefortunnie szturchnełam swój podgrzewacz i niestety rozbił się. Będę musiała zakupić nowy. Wracając do wosków zdecydowanie moim faworytem jest Cuban Mohito i Delicious Guava. Te zapachy najbardziej przypadły mi do gustu. Czas palenia to 8 godzin. Zapach jest trwały intensywny.

 Z pewnością będę wracać na zakupy do sklepu Candle Online i  was zachęcam do zakupów. Te i wiele innych wosków Yankee Candle znajdziecie tutaj 😊




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszego pisania :)

Facebook

Jestem również tutaj

zBLOGowani.pl