wtorek, 27 czerwca 2017

Produkty warte polecenia - NUK Polska

Szukasz idealnego kubeczka dla swojego malucha? A  może smoczka? W takim razie mam dla Ciebie propozycję.


Firma NUK istnieje na rynku od wielu lat. Obdarzyłam ją ogromnym zaufaniem. Zresztą nie tylko ja ponieważ, szukając kiedyś czegoś u mojej mamy na strychu znalazłam szklane butelki właśnie tej firmy. Mama mówiła, że są to butelki po mnie i mojej siostrze. Chciałam je wam teraz pokazać ale nie moglam ich znaleźć. Mama mówi, że widocznie je wyrzuciła.
Mam troje dzieci i szczerze mówiąc żadne z nich nie miało smoczka czy butelki innej firmy niż NUK.
Przechodząc do sedna. W dzisiejszym wpisie chciałabym wam pokazać kubek Nuk Fun Cup oraz silikonowy smoczek uspakający Nuk Freestyle. Produkty te otrzymałam do przetestowania dzięki rejestracji w klubie przyjaciół Nuka dla blogerów.


Kubek niekapek  Nuk Fun Cup jest odpowiedni dla dzieci od 18 miesiąca życia i jest kompatybilny z serią kubków Nuk Easy Learning 1-2-3. Jest higieniczny i bezpieczny, nie zawiera BPA. Słomka chowa się po przekręceniu wieczka co umożliwia utrzymanie jej w czystości.



Moim zdaniem jest rewelacyjny. Idealnie pasuje do małych rączek, wygodnie się go trzyma. Ma piękny kolorowy wzór, który cieszy oczy mojej córeczki. Jest łatwy do utrzymania w czystości. Nawet słomkę możemy z łatwością rozebrać na dwie części i umyć. Nic się z niego nie wylewa, nawet jeśli nie schowamy słomki. Zdarzało się tak , że kupując jakiś kubeczek mimo tego, że na opakowaniu pisało , że jest to niekapek to i tak się wylewało. W przypadku naszego kubeczka ani kropelki. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Dostępny jest w trzech kolorach różowy,który my mamy, niebieski i zielony. Można osobno dokupić do niego dodatkowe słomki.







Silikonowy smoczek uspakający Nuk Freestyle.
Posiada innowacyjną tarczkę z dużymi otworami wentylacyjnymi. Jest szczególnie przyjazny dla skóry, nie zawiera BPA. Ma anatomiczny kształt korzystny dla rozwoju szczęki.






Tak jak już wcześniej wspominałam żadne z moich dzieci nie miało innego smoczka niż NUK. Żadne nie ma wad zgryzu. Mają ładne i równe ząbki. Z czystym sumieniem mogę potwierdzić, że jest bezpieczny. Duże otwory wentylacyjne są dużą zaletą. Zwłaszcza gdy maluszek ząbkuje,mocno się ślini. zdarza się, że wokół ust pojawia się wysypka lub zaczerwienie. Otwory w smoczku temu zapobiegają.Podaję mojej córeczce smoczek wtedy gdy zasypia, gdy płacze lub coś jej dolega. Pomaga jej się uspokoić. Można go kupić w różnych wzorach i kolorach.





Polecam wam produkty NUK z całego serca i zapraszam do odwiedzenia strony  oraz fanpag'a   NUK Polska







5 komentarzy:

  1. Nazwa napewno zatrzyma mi się w pamięci na przyszłość :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam produkty NUK używamy od dawna i chwalimy!

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można dokupić zapasowe słomki do tego kubka, bo kupiłam ale okazało się, że są ale do NUK FLEXI CUP za długie i za twarde, nie pasują do tego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Motywują mnie one do dalszego pisania :)

Facebook

Jestem również tutaj

zBLOGowani.pl